Var tar alla saker vägen?

Ibland tycker jag att det är lite märkligt hur saker och ting bara försvinner. Är det någon som går runt och försöker vara rolig eller börjar minnet svika?
  Men jag borde nog minnas att jag stoppat fjärrkontrollen till tv:n i en av kökslådorna. Eller? Men när jag hittade en smörgås i toalettstolen började jag förstå.....Vi har en liten minihusse som just lärt sig en ny "lek".
Så håll hårt i era saker nu...=)

Walters pipfisk i matsals-skåpet? Hm...


Här en valp som kan äta tills hon spricker. Kolla in den tjocka magen.


Minihusse visar ett nytt sätt att gå ut med hunden. Haha..men det skulle inte fungera på frallafisarna..=)


Igår var Matte på hundutställning. Ruut är än så länge för liten för att ställa upp och får vänta lite till.
Ett Junior BIR + HP på lille Winston minsann.
Så fick jag äran och förtroendet att vara handler för en underbar liten frallatös och vi kammade hem ett BIS!!!!!

Bäring Nords Wera
BIS valp 4- 6 mån!!
Domare finalen: Eva Borg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0