Suddiga Doggar

  Idag var vi och hälsade på lilla energiknippet Winston. Alla fyrbenta blir smittade och kan absolut inte stå still när de får Winston som sällskap. Så optimist kan jag väl kalla mig när jag tror att jag ska kunna fånga de galna djuren på bild. Nå...fastnar gör de ju men det hade varit kul om bilderna blev lite skarpare..=)


Helt hopplöst. Man kan ju tro att de har någon sjukdom på denna bilden..=)


Minihusse står iaf still


Full fart. (Före Photoshop)


Full fart ( efter några sekunders Photoshopande)
Ett bra program till suddiga odjur..=)


Misslyckat


Äntligen en som står still


och här ett höftskott
Tänk att lyckas utan att tänka


Igår tittade vi till fiskarna. De låg fortfarande och sov på botten.


Trädgårdstomten med frostskador


Det finns hopp



Kommentarer
Postat av: Sara Rang

Å vad söt Eddy är, massa pussar & kramar till dig.

2009-03-04 @ 21:47:28
URL: http://sararang.blogg.se/
Postat av: Stina

Å va fina bilder på hundarna. Du är duktig du! Kram

2009-03-05 @ 12:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0