Helgas Modeblogg?

Godmorgon!

Strax åker jag till jobbet. Det blev ganska sent igår. Men en stor kopp Te nu på morgonen och jag är Fit 4 Fight.
  Många "intressanta" bloggar handlar om vad personen ifråga har på sig eller köpt för ny tröja osv osv bla bla.  Urdumt har jag tyckt och ointressant. Ingen vill väl läsa om sånt? Men joo...det vill man.
 Kanske skulle man själv hitta på nån rolig stil..blogga...skapa värsta trenden..
Nja... jag håller mig till smyckena. .....så länge =) .
  Idag ska jag klä mig i min rosa bulldogkollektion som jag gjorde igår. Hoppas kunna matcha ihop med dagens gråa arbetströja. Arbetskläderna inte ens värda att fotograferas.


Rosa bulldoggkollektion

Huvuden gjorda av fimolera. Rosa plastpärlor. Rosamålad träring från en fyndlåda i hobbybutiken. Elastiska pärlsnöre.
Klart! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det hade väl varit kul om du också startat en modeblogg :D

Jag läser faktiskt en av de där populära bloggarna, det börjar på Blondin :) Kan vara rätt kul.



Ha en bra dag på jobbet.



2009-03-28 @ 12:15:57
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0