Efter En JOBBig Helg

Jag är inte van vid att jobba så många hela dagar i sträck. Så idag känner jag mig helt slut efter 3 heldagar på jobbet och skulle kunna sova till imorgon om jag fick.


Blev glad nyss när jag såg att det fanns två rostebröd kvar. Sänkte ner dom i rostaren och började dammsuga.

Fjong! Två kolbitar hoppade upp ur brödrosten. ..=( Typiskt.

Jag som redan var irriterad över småsaker här och att Ruut hade vässat sina tänder på en skåpslucka inatt.

Men det är väl ganska bra när dagen börjar såhär. Då blir det ju offtast bara bättre eller hur?.

Nu ska jag snart packa ihop oss för en promenad på åkrarna. Synd att det inte finns heltäckande gummidräckter till hundarna så de slipper komma hem med en massa lera.

Nå... det är bara till att dammsuga sen igen..=)


Kommentarer
Postat av: Stina

vet hur det känns att vara så där jätte trött efter helgjobb. Hoppas du snart blir pigg. Kram

2009-03-03 @ 12:09:41
Postat av: Linda

Åhh såna där dagar är inte roliga alls. Man vill bara krya under täcker igen, somna och vakna till en ny bättre dag :)

Har mailat dig!



Kramar

2009-03-04 @ 11:06:34
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0