Attans! det hade jag glömt

Igår morse slutade plötsligt internet att fungera. Precis när jag skulle spara det jag hade uppdaterat på hemsidan. 
  Jag sökte irriterat efter orsaken en stund och kom på att ingenting annat fungerade heller.
 Attans! Det hade jag glömt. Strömmen skulle ju stängas av under förmiddagen för underhåll.
 Internet fick jag igång med hjälp av det mobila bredbandet. Så mitt arbete på hemsidan gick inte förlorat.
 Men Kattastof! En hel förmiddag utan att kunna koka te..=) Gröt kunde vi ju inte heller göra så minihusse fick prova på en filmjölksfrukost istället.
Så här såg det ut:





Idag ska vi inte göra mycket. Dels för att det är skönt att bara vara hemma och dels för att jag har blivit sjuk och inte orkar. Men solen skiner så frestande ute så en promenad hade ju varit väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0