Vakenpiller med gott humör önskas


Igår vaknade jag på fel sida. Usch, det var otrevligt. Det höll i sig hela dagen också. Jag har nog aldrig förut varit med om att vakna på morgon och känna ett äckligt obehag. Dessutom utan att veta varför.
 
Idag kändes det lite bättre. Men har ändå varit jättetrött hela dagen. Känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig och sova tills vi har semester i slutet på augusti. Får väl börja äta nyttigare kanske? Sol hade kanske hjälpt? Jag tog ledigt imorgon. Det hjälper mycket faktiskt.

Nu är jag påväg hem från Jönköping och studentfirande. Det mobila bredbandet fungerar inte så bra genom skogarna. Det som utlovas att vara SÅÅ bra.

Winstons vistelse hos oss har fungerat över förväntat. Otroligt skönt. Nu får han vara hos Mor & Far över helgen. Sen tänkte jag sno tillbaka honom. Vi måste bygga upp en bättre kontakt. Just nu är den obefintlig. Men den finns där det vet jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå ja... Jo vi kommer båda dagarna till Tvååker. Ingen häst- eller hundvakt så jag får köra fram och tillbaka tyvärr.



Härligt att det fungerar på bra med Winston och Walter :) Är det tänkt att ni ska behålla Winston?



Kram

2009-06-12 @ 20:57:53
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Johanna och Micke

Jasså hade ni Rut på foder?? Walter och Winston ser ut att ha skoj tillsammans... De är så söta...

Ja sällskap är alltid bra...

2009-06-15 @ 14:40:31
URL: http://piggeochozzy.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0