När man ser sådant som inte syns

När vi kom hem i söndags var gräset det första man såg. Som det hade vuxit!
 Tv,n var dammig, dammråttorna på golvet var inte blyga och det fanns en massa annat som höll oss sysselsatta.  Tänk att man ska behöva vara borta ett par dagar för att se sådant.
 
  Efter en kort men effektiv stund som flitig städare kände jag hur jag var tvungen att vara lite kreativ.


Bild från hemvägen. Jag må ha dålig humor. Men detta var väl kul..=) som det regnade


ett par hundra meter senare. Snacka om lokala skurar


Halva gräset blev klippt. Sen orkade inte gräsklipparen längre. Eller var det Ola som blev trött?


Här satte jag igång med ett nytt betongprojekt. Tror att det ska vara klart imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0