Med Husvagnen - First Camp Mölle utvärdering

Nu har vi firat vår midsommarhelg och är påväg hem från Mölle.
Nå hur var det då? Jo....

Tummen upp för:

Fin äventyrsgolfbana.
Gratis att duscha (skönt att slippa tänka på)
Kanonfint för barnen med jättefin pool
Diskställen INOMHUS (ja,ja jag vet att jag slapp att diska men skönt för diskaren ju)
HUNDVÄNLIGT med bajslatriner, speciell hund-dusch och rastplats (tyvärr var rastplatsens stängsel nerplockat just nu)

Tummen ner för:

Bara ett servicehus till en så stor Camping?
Lite för få duschar och toaletter
Otydliga platsmarkeringar. Vårt platsnr syntes knappt och kantmarkering saknades på ena sidan
Att hundrastplatsen låg precis intill trafikerad väg och saknade stängsel


Så 3 1/2 Baden-Baden av 5


Bilder:


Här har vi det klassiska in & ut - flyttandet av utemöbler på midsommar. Regn - Sol -Regn -sol
Efter detta blev vi inne och tur var väl det



T.o.m en tjusig skylt för hundarna


Bella Provstår i duschen


Nere vid hamnen hade de tänkt på de fyrbenta


Walter får havsluft mellan öronen


Miljöträning på piren med läskig trappa.


Två till som njuter av havsluften



Ja, gud vad det blåste. Kolla in min lugg!


Busunge (det syns riktigt hur busig han är)


Vid barnpoolen


Här är jag, en laddad golfare. Jag blev alldeles statisk av konstgräset. Hade jag fått slå några slag till så hade kanske håret stått rakt upp..=)


Två flitiga diskare


Vår "lilla" Bella

Tack för en trevlig helg



 


Kommentarer
Postat av: Birgitta O Peder

Tack Själv.Det blir kanske fler gånger. Men då står du för disken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kram til er alla fyra

2009-06-21 @ 17:38:19
Postat av: Sara Rang

Vilka sötnosar det var här då speciellt Eddy, Walter och Bella men också mamma och pappa. Kram på er alla fyra.

2009-06-21 @ 20:38:41
URL: http://sararang.blogg.se/
Postat av: Stina

Ni verkar ha haft det kanon. Mölle är fantastiskt, min pappa gifte sig där. Underbart ställe. Kram kram

2009-06-22 @ 19:33:56
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0