Målade Betongarbeten

Åh vad det kul att pyssla. Jag har tänkt att om mitt huvud skulle explodera så skulle det bara skvätta ut en massa idéer. Frallahuvuden  smyckesformer och massa annat som jag har på lager.

Min träning på betong har än så länge resulterat i två huvuden. Lite för stora öron på denna modellen bara. Men det duger som träning. Och frallor HAR stora öron...=)


Tre frallahuvuden=)


Denna gången blev det sprayfärg på betongen men egentligen är ju betongfärgen ganska snygg också
  
   

Jag har fått med mig Ola lite i mitt pysselarbete också. Nu är det kunde användas skruvar och bultar blev det plötsligt lite intressant. Jättekul tyckte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0