Bilder


Så här glad blev Ozzy när han kom på besök och fick plocka sönder vårat äppleträd.


Skaffade en till pump för att karparna skulle få lite skoj. Jätteroligt har dom nu. Dom simmar in i strålen och åker kana med strömmen. Ibland ser det ut som att de står i kö för att få åka.


Den här grejen gjorde jag av vår gamla slangvinda, en plasthink med hål i botten och metallfjärilar (påskpynt) i fiskelina.


På gårdagens morgonpromenad fick någon in en fullträff på stackars Walter. Walter surade men jag förklarade att fågelbajs betyder tur


På morgonen när jag öppnar dörren så springer Walter ut till sin favoritplats. Den soliga platsen under äppleträdet.


Här en bild av alla de där regndropsbilderna.




Tramsigt jag vet..=) Men jag kan ju inte låta bli. De är ju så söta.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Vart är Ruut? har inte sett henne på ett tag, hur mår hon? ´bor hon kvar hos er? kram kram

2009-06-05 @ 12:01:02
URL: http://buddhas5.wordpress.com/
Postat av: Stina

Hej! Tack för grattis. Kan tänka mig att det är tyst med bara Walter. Passade inte Walter och Ruut? Ha det bra. Kram

2009-06-07 @ 17:32:16
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0