Påväg iväg

Imorgon ska vi på utställning med Winston. Men vi åker redan nu för säkerhets skull. Vi sitter i bilen nu och Olofsbo-Camping är dagens slutdestination. Campingen ligger ca 2 mil från utställningen. Jätteskönt imorgon bitti.
 
Walter fick åka på sommarkollo hos farmor & farfar istället för att följa med. Vi insåg att två frallapojkar som ska tävla om uppmärksamheten inne i husvagnen blev för mycket.

Jag ser den här utställningshelgen som bra träning för både mig och lille Winston. Går det bra är det ett jättestort plus naturligtvis. Kanske går det bättre om jag smetar in mig med en massa korv?
I Hässleholm hade jag torkad fisk!! Jag mådde illa hela dagen och blev inte av med stanken. Undra om andra märkte nått? Dessutom så hjälpte det inte ett dugg för att få Winstons uppmärksamhet...=( 
Men till denna helgen har vi tränat in en ny taktik. Vi får se hur det går.....

och så bilder.......
 


Klassiska "Winston-moves"




Kisse i Starrarp


Eddy med gammelmorfar


I söndags var vi på studiebesök hos ett par grisar.  Här en jättesöt grisflicka.( Jaja jag vet att det heter Sugga men hur trevligt låter det?)


Vi blev chockade över hur gigantiska grisar faktiskt är.

Nöff! Nöff!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0