Det finns alltid något att berätta

Det finns alltid något att berätta. Det övertalade jag mig själv om när jag kände att jag inte hade något alls att skriva.
 Idag hade jag ju en fantastisk förmiddag och det kan väl absolut vara värt att nämna. Solen sken och vi var ute och njöt av den länge. Bara fyrbenta med Matte. Tack Birgitta för barnpassningen..=)


Walter ligger o väntar på frukosten



En galen gräsätare (Ruut)



Fint sällskap i vintersolen hade Ruut & Walter också. En liten söt hälsa-påare-Fralla


Kommentarer
Postat av: Stina

Sööta Ruut som äter gräs, vi har en här hemma som också gärna äter gräs. Ska ni på Bulldog specialen i maj? det ska vi. Vore kul att ses. Hej, hej

2009-02-25 @ 14:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0