Ugglarps Camping


Efter en vecka på Ugglarp var det nu dax att dra vidare.


+
Nära till havet och en kanonfin strand

Gott om plats

Rolig lekplats

Många "hämtavatten- ställen"

Fräscha duschar och toaletter

-

Nära till havet = Blås blås blås

Många av platserna lutade mycket. Då är det svårt att sätta upp förtältet på ett bra sätt och vi har käkat middag med ett lutande bord hela veckan.

Något dåligt belyst nattetid. Inte kul om man ska på dass mitt i natten och är mörkrädd...=)

Inga speglar i det lilla servicehuset (fåfänga jag?)



3 baden-baden av 5

Jag & Mini tog en promenad innan avfärd längs stranden bort till hundbadet. Gud vad jag saknar hundarna. Det kände jag verkligen när vi stod och tittade på de glatt springande fyrbenta. .

Eftersom vi skulle göra en del ärenden och utflykter som inte passade hundar var det bättre att de fick vara på sommarkollo hos Mormor & Morfar.
(Bilden visar  björnbärsfynd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0