Tidsoptimist Javisst

Jag insåg nu i veckan att Lördagen inte skulle gå som jag först hade tänkt. Jag tänkte att vi skulle hinna både resa, utställning och bröllop på samma dag. Vi fick stryka hundutställningen i Ronneby för att säkert komma i tid till våra vänners bröllop
Vi fick väldigt stressigt i allafall. Men när vi väl var på plats på bröllopet hade vi supertrevligt.
Tidsoptimist Javisst!

Jag hade självklart med mig kameran. Här är lite bilder från gårdagen.





Grattis mina vänner. Ni är så fina

Hemfärd till husvagnen i högklackat och jätterosa ben..=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej.

Nu är du hittad! Tack för en trevlig kväll i går. Är grymt impad att du redan hunnit lägga in dina fina bilder från bröllopet.

/Anna

2009-08-09 @ 22:39:12
Postat av: Nilla

Vilka underbara bilder! Du är verkligen en mästerfotograf. Jag blir helt tårögd.

2009-08-10 @ 11:23:03
Postat av: mormor

kära Helga, vilka underbara bilder 100000 tackhälsningar från mormor Elsmarie

2009-08-10 @ 11:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0