Inte alltid Som Man Tänkt Sig

Det här var väl inte riktigt vad man hade tänkt sig. Det är semester och vi är påväg iväg med husvagnen. Men vad hände med sommaren? Tog den också semester? Det känns ju som slutet av september. Jag som föreställde mig den här semestern som solig och vacker. Nå det kommer väl. Annars har ju regnet också sin charm.


Lite mysigt kan det vara med regn när man sitter såhär och åker bil. Jag får inte tråkigt då jag har både dator och Kinder Uberaschung.






Bild från glassmuta igår

Kommentarer
Postat av: Birgitta O Peder

Vi hoppas att solen också skall lysa på er under

er husvagnsemester. Puss o kram till er all o då

särskilt EDDY

2009-08-15 @ 13:42:31
Postat av: Nilla

Hur blev de självlysande örhängena?



Hoppas att ni får lagom fint väder!



2009-08-15 @ 15:57:56
Postat av: Nilla

Häftig färg på laptopen!

2009-08-15 @ 15:59:33
Postat av: Linda

Vart är ni på semester denna gången? :)

Hoppas ni har fått bättre väder... Men jag undrar också vart denna sommar har tagit vägen. Mer regn än sol tyvärr.



Kramar

2009-08-16 @ 14:43:41
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0