Sunny Side Of April

Ja, något aprilväder tycker jag mig inte se. Bara sol ,sol, sol. Härligt! Igår njöt vi verkligen till max.

Är det någon som kan det här med drömmar förresten? Vad betyder det om man väldigt ofta drömmer om stora fartyg som är påväg att sjunka? Inatt var det ingen fara  för då blev jag räddad av en helikopter. De kunde se mig tack vare min röda reklamtröja från jobbet. I vanliga fall brukar jag vara påväg ner med fartyget och sedan vakna.
Är det ett tecken på att jag borde ha på mig den tröjan idag kanske?
Kan min tur med finlandsfärjan i höstas gjort ett så stort intryck? Vi får se.....

Här lite soliga bilder...


Mini tar det här med gräsklippning på största allvar. Han är så lik sin far


Dåligt skott jag vet. Men med en sådan läckerbit spelar det väl ingen roll om han har en grön hatt.


Walter passar med rosa. Jag tror bara att det är ett trick för att ragga brudar


Morgonsol i dammen. Detta får en att åter upptäcka hur kul det är med trädgård


Här är en gammal låst kista som vi hittade på vinden när vi flyttade hit. Nyfiken som man är bröt jag upp  den med en hammare.


Lite gamla tidningar som var så gamla att de inte ens gick att läsa. Så ingen skattkista tyvärr


Nu har det fått en ny  bättre uppgift istället för att fylla vinden.
Nu får den ställa upp som kruka. (Walter är trött på att posera nu)


Min elefant är lite gladare nu efter min tokshopping i blomsteraffären. Han behövde lite sällskap  (tramsigt jag vet..=))


Dvärgmagnolia (tror jag)


Grrrröööna grrrooodor (läs med skånsk dialekt)


Pojkarna vill känna på de grrröööna grrroodorna. Men hihi... Nu har vi staket. Skönt för grodorna.

Trevlig helg. Nu ska vi byta bajsblöja.








Kommentarer
Postat av: Stina

Vilka fina bilder du tagit. Mini är för söt med sin gräsklippare. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

2009-04-25 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0