Godmorgon Valp

Min lilla valp fyller två idag. Hurra för lillvalpen. Jag vet att det tjatas men...fyy vad tiden går fort.
För två år sedan fick jag en bild på en liten fläckig korv och hans syskon.  Men trots hans storlek nu är han och kommer alltid att vara mammas lilla valp.
Just nu springer han runt med någon av minihusses leksaker. Ja, det gäller att passa på när minihusse fortfarande sover..=)

Vi är lediga hela dagen så vi kan göra precis vad vi vill idag.  Funderar på en tur till stranden. Walter älskar att springa i sanden.  Barnvagnen är dock inte lika förtjust i det.

Till helgen är det utställning. Winston ska få äran minsann. Trevligt med en utflykt och vi kommer säkert träffa en massa "kändisar".
 Till Helgen ska matte få en ny frisyr minsann. Tack Jenny för att du vågar ställa upp..=) Det kommer säkert bli jättebra. Jag tycker att det ska bli jättespännande.


Walter var med på jobbet i helgen. Så här såg det ut

I Lördags gav vi bort Walters hundhus. Han som aldrig ens har stuckit in huvudet i det där huset tycktes plötsligt upprörd över flytten. Nu har det blivit hönshus hos grannen istället.


 


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Grattis WALTER på 2-årsdagen Hoppas du får en bra dag på stranden.Kram "farmor o farfar"

2009-04-22 @ 09:18:00
Postat av: Linda

GRATTIS Walter på din 2-årsdag :)



Jaså ni ska också till Skanör i helgen. Husse kommer med Heffa då jag inte är hemma :) Såg att det var 3 frallor anmälda. Kul och se vilken den andra är.



Kramar

2009-04-22 @ 10:47:03
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Martina

GRATTIS kräkwalter!!! :-D

Hoppas allt är bra med er? Vi jobbar ihop em imorn har jag för mig! Nice! :) Vi ses då!

2009-04-22 @ 11:43:45
URL: http://ww.martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Stina

Grattis Walter! Hoppas du får en massa gott. Kram

2009-04-22 @ 15:17:17
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0