Dagen Genom Linsen

 Nästan hela dagen har setts genom linsen på kameran. Allt detta vårljus ger en sån fantastisk inspiration.

En tand mindre idag. Var hos tandälaren igårkväll och de behöll min visdomstand. Lite tomt känns det faktiskt.
 Ruut saknar också några tänder nu. Hos springer här ibland och spottar ut tänder i farten. Så ser hon sådär förvånad ut.

Ännu har jag inte tagit reda på om jag är miljonär. Men det kliar i fingrarna.

Lägger upp några bilder. Fler bilder finns att se på hemsidan
www.aldertown.com


Ruut blir ibland trött på att sitta fint och bli fotograferad. Då gör hon så här



Vårljus genom gardinen


Inte lätt att få hela gänget att posera samtidigt vill jag lova


Walter & Minihusse fyndar vårtecken i trädgården



Ruut i både sol och skugga



Varma mysiga sol





Mini tvingas posera i sjömanskostym. Dumma mig.


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad fiiina bilderna var! Speciellt Eddy i sjömanskostym, nästa Håkan Hellstöm!? Hahaha! Då blir väl pappa stolt! ;-D

Att du ens kommer ihåg det med efternamnet, hahahaha! Jag heter inte det så länge till ändå ;)

Kramar

2009-04-03 @ 21:04:55
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kolla in min blogg, om du har tid!



Btw, vilken snygg blogg du har! =D

2009-04-03 @ 21:05:51
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Det är farmor som vill se dig i sjömanskläderna som pappa o farbrorna Johan o Niclas hade när dom var ett år.

2009-04-03 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0